12.05.2022r., spotkanie on-line
Szanowni Państwo
Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy odpowiedzialni za współpracę samorządu z organizacjami pozarządowymi
serdecznie zapraszam Państwa do udziału w spotkaniu on-line Podkarpackiego Forum Współpracy Samorządów z Organizacjami Pozarządowymi, które odbędzie się 12 maja 2022r. (czwartek), w godz. 9.00 – 11.00.
Temat spotkania: Realizacja zadań zleconych organizacjom pozarządowym w 2022 r. - najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości proceduralne, prawne i finansowe.
Program spotkania:
- Bieżące problemy w realizacji i rozliczaniu zadań zleconych organizacjom pozarządowym w trybie konkursowym, małych grantów i specustawy „ukraińskiej”.
- Jak realizować i rozliczyć zlecone zadanie? W jaki sposób proporcjonalnie obniżyć kwotę wydatków w związku z nieosiągnięciem rezultatów zadania?
- Czego wymagać i na co zwrócić szczególną uwagę w sprawozdaniu z realizacji zadania publicznego?
- W jaki sposób przepisy o dostępności wpływają na zlecanie i realizację zadań zleconych w trybie ustawy o działalności ppiow? Skąd ciągle pojawiające się pytania i wątpliwości?
Proszę o potwierdzenie uczestnictwa w spotkaniu do 11 maja 2022r. mailowo: malgorzata.nieroda@frdl.rzeszow.pl lub telefonicznie: 17 783 55 53.
Zgłoszonym uczestnikom, dzień przed spotkaniem, prześlę link do webinarium.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Nieroda
Koordynator Forum