17.09.2024r. Hotel B&B Rzeszów Centrum w Rzeszowie
Szanowni Państwo,
Przewodniczący Rad
Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w spotkaniu Podkarpackiego Forum Przewodniczących Rad Gmin, Miast i Powiatów, które odbędzie się w dniu 17 września 2024 r. (wtorek), w godz. 16:00 – 19:00 w Hotelu B&B w Rzeszowie, przy ul. Artura Grottgera 28 (naprzeciwko Dworca PKP).
Tematem spotkania będzie „Pozycja, rola i zadania przewodniczącego rady”
Spotkanie kierowane jest do członków Forum. Członkostwo w Forum nabywa się poprzez złożenie deklaracji przystąpienia do Podkarpackiego Forum Przewodniczących Rad Gmin, Miast i Powiatów (w załączeniu) potwierdzonej przez osobę upoważnioną do reprezentowania instytucji delegującej i wydelegowania pracownika do udziału w pracach Forum, wraz z dyspozycją wpłacania składki kwartalnej w wysokości 250 zł netto (+23% VAT) ze środków instytucji delegującej.
W ramach składki członkowskiej, raz w kwartale, będzie odbywać się spotkania tematyczne. Tematy spotkań będą przygotowywane w odpowiedzi na sugestie i aktualne potrzeby zgłaszane przez członków Forum.
Podkarpackie Forum Przewodniczących Rad Gmin, Miast i Powiatów jest platformą współpracy i integracji Przewodniczących Rad JST z województwa podkarpackiego, spotykających się cyklicznie na organizowanych przez nasz ośrodek spotkaniach, konferencjach. Służy profesjonalizacji oraz integracji tej grupy. Jest przestrzenią do dyskusji na temat najbardziej dotkliwych problemów samorządów oraz poszukiwania efektywnych rozwiązań.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny 17-862-69-64 post@frdl.rzeszow.pl lub monika.wedrychowicz@frdl.rzeszow.pl
Z wyrazami szacunku,
Monika Wędrychowicz
Koordynator Forum