8 grudnia 2023r. Strategia wdrażania dostępności w jednostce. Uniwersalne projektowanie a ustawa o dostępności. Najważniejsze kwestie dotyczące uniwersalnego projektowania w pracy Koordynatora ds. dostępności.
27 października 2023r. Plan na rzecz zapewniania poprawy dostępności. Na co zwrócić uwagę i jak sobie pomóc w jego przygotowaniu i wdrażaniu?„Nic o nas, bez nas- Koordynatorów ds. dostępności”. Dyskusja i przygotowanie stanowiska Forum Koordynatorów ds. dostępności do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie proponowanych zmian w ustawie o zapewnieniu dostępności.
22 września 2023r. Koordynatorzy ds. dostępności – narzędzia i inne formy wsparcia.Wdrażanie dostępności- gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy?
19 czerwca 2023r. Nowelizacja ustawy o dostępności cyfrowej. Planowane zmiany ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Proste testy dostępności cyfrowej do wykorzystania w jsfp.
19 maja 2023r. Fundusz Dostępności-aspekty praktyczne.Dostępność, przymus czy potrzeba- jak skutecznie rozmawiać i przekonywać do zmian w zakresie postrzegania dostępności w jsfp? Koordynator jako rzecznik dostępności w jednostce.
24 marca 2023r. Dostępność wczoraj, dostępność dziś, dostępność jutro. Jak ją właściwie i skutecznie realizować w instytucji? Najważniejsze wyzwania oraz rozwiązania w praktycznym zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
24 lutego 2023r. Praktyczne aspekty dostępności cyfrowej.
16 grudnia 2022r. Monitoringdostępności w jednostce.Wniosek o zapewnienie dostępności a postępowanie skargowe na brak dostępności.
25 listopada 2022r. Dostępność cyfrowa w życiu instytucji w praktyce.
30 września 2022r. Pierwsza pomoc i postępowanie w sytuacjach awaryjnych z uwzględnieniem wymagań osób ze szczególnymi potrzebami. Tworzenie dokumentów dostępnych, powstałych w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej.
27 czerwca 2022r. Praktyczne wymiary dostępności informacyjno-komunikacyjnej w podmiotach publicznych.
25 maja 2022r. Konferencja Forum Koordynatorów ds. dostępnościw jednostkach sektora finansów publicznych.
18 marca 2022r. Plany działania w kontekście zapewniania dostępności. Aktualizacja, wnioski na przyszłość. Dobre praktyki dotyczące zastosowania praktycznych sposobów, mających na celu poprawę dostępności w jednostce, w szczególności dostępności architektonicznej i komunikacyjnej. Wskazanie najczęstszych problemów, wynikających z doświadczeń audytowych i przedstawienie propozycji rozwiązań.
11 lutego 2022r. Obsługa klienta o szczególnych potrzebach: osoby z niepełnosprawnością słuchu w kontakcie z Urzędem/ Instytucją.
10 grudnia 2021r. Tworzenie planu zapewniania dostępności oraz Ewakuacja osób ze szczególnymi potrzebami.
5 listopada 2021r. Zapewnienie dostępności w zamówieniach publicznych oraz praktyczne wdrożenie standardów WCAG 2.1 w dokumentach przygotowywanych w formatach MS Word, Excel, Power Point, Adobe Acrobat zgodnie z ustawą o dostępności cyfrowej.
17 września 2021r. Postępowanie skargowe wobec braku dostępności oraz dostępność architektoniczna.
16 lipca 2021r. Obowiązki jst wynikające ze stosowania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
18 czerwca 2021r. Zapewnienie przez podmiot publiczny dostępności cyfrowej w myśl przepisów ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
28 maja 2021r. Dobre praktyki z zakresu wdrażania dostępności.
5 marca 2021r. Raport o stanie dostępności – praktyczne wskazówki dotyczące uzupełniania dokumentu.
12 lutego 2021r. Weryfikacja planów zapewnienia dostępności oraz raport o stanie dostępności -pierwsze spotkanie, inaugurujące działalność Forum