Poprzednie spotkania
- 25 maja 2022r. Konferencja Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych.
- 18 marca 2022r. Plany działania w kontekście zapewniania dostępności. Aktualizacja, wnioski na przyszłość. Dobre praktyki dotyczące zastosowania praktycznych sposobów, mających na celu poprawę dostępności w jednostce, w szczególności dostępności architektonicznej i komunikacyjnej. Wskazanie najczęstszych problemów, wynikających z doświadczeń audytowych i przedstawienie propozycji rozwiązań.
- 11 lutego 2022r. Obsługa klienta o szczególnych potrzebach: osoby z niepełnosprawnością słuchu w kontakcie z Urzędem/ Instytucją.
- 10 grudnia 2021r. Tworzenie planu zapewniania dostępności oraz Ewakuacja osób ze szczególnymi potrzebami.
- 5 listopada 2021r. Zapewnienie dostępności w zamówieniach publicznych oraz praktyczne wdrożenie standardów WCAG 2.1 w dokumentach przygotowywanych w formatach MS Word, Excel, Power Point, Adobe Acrobat zgodnie z ustawą o dostępności cyfrowej.
- 17 września 2021r. Postępowanie skargowe wobec braku dostępności oraz dostępność architektoniczna.
- 16 lipca 2021r. Obowiązki jst wynikające ze stosowania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- 18 czerwca 2021r. Zapewnienie przez podmiot publiczny dostępności cyfrowej w myśl przepisów ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- 28 maja 2021r. Dobre praktyki z zakresu wdrażania dostępności.
- 5 marca 2021r. Raport o stanie dostępności – praktyczne wskazówki dotyczące uzupełniania dokumentu.
- 12 lutego 2021r. Weryfikacja planów zapewnienia dostępności oraz raport o stanie dostępności - pierwsze spotkanie, inaugurujące działalność Forum