Serdecznie zapraszamy na webinarium pt. Ewaluacja wpływu (impact evaluation) w małych i średnich organizacjach. Czy to możliwe? Spotkanie odbędzie się 5 lipca br. (wtorek) w godz. 18:00-19:30 za pośrednictwem platformy ZOOM.

Będzie to nasz kolejny „okrągły stół” w ramach projektu Youth Impact, który wspiera rozwój kompetencji ewaluacyjnych, w szczególności w organizacjach realizujących projekty na rzecz osób młodych. Tym razem porozmawiamy o tym, czy i jak można zbadać czysty wpływ ewaluowanego działania/projektu na beneficjentów.

O swoich doświadczeniach i refleksjach w tym zakresie opowiedzą:

- dr Tomasz Gajderowicz z Wydziału Nauk Ekonomicznych UW, popularyzator ewaluacji wpływu i kierownik/uczestnik wielu badań z zakresu edukacji i rynku pracy prowadzonych metodami kontrfaktycznymi, m.in. badania wpływu systemowych zmian w szkolnictwie średnim oraz pandemii COVID-19 na kompetencje uczniów,

- Rafał Trzciński z Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego oraz Fundacji IDEA Rozwoju – badacz i wykładowca ewaluacji wpływu; autor monografii poświęconej stosowaniu metody PSM oraz wykonawca wielu badań wpływu polityk publicznych skierowanych do sektora przedsiębiorstw.

Moderatorem dyskusji będzie dr Sławomir Nałęcz - współautor kursu ewaluacji Twoja droga do lepszych projektów wspierających zatrudnienie młodych.

Zapraszamy do aktywnego udziału w spotkaniu - dostępna będzie opcja zadawania pytań na czacie, a osoby, które chciałyby zabrać głos w trakcie spotkania będą miały pierwszeństwo po zgłoszeniu takiej chęci na maila: yi@frdl.org.pl

Prosimy o zarejestrowanie się na webinar pod tym linkiem. Natomiast link do spotkania otrzymają Państwo na maila po wypełnieniu formularza rejestracyjnego. 

Wydarzenie jest otwarte i bezpłatne, a jego organizatorem jest Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego, w ramach projektu Youth Impact. Projekt Youth Impact realizowany przy wsparciu środków Funduszu na Rzecz Zatrudnienia Młodzieży z Funduszy Norweskich i EOG powołanych przez Islandię, Norwegię i Liechtenstein.