Doręczenia elektroniczne w podmiotach publicznych. Aplikacja e-doręczenia. Postępowanie administracyjne i ochrona danych osobowych

szkolenie w formule on-line
Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 marca 2024 r cena: 399 PLN netto/os.
1. Czym są doręczenia elektroniczne?
2. Jakiej korespondencji dotyczą doręczenia elektroniczne?
3. Jaki cel ma ustawa o doręczeniach elektronicznych i jakie wywoła skutki?
4. W jakich terminach poszczególne podmioty będą stosować doręczenia elektroniczne? Wątpliwości w kontekście jednostek organizacyjnych jst i innych podmiotów.
5. Kim jest podmiot publiczny w rozumieniu ustawy, a kim podmiot niepubliczny? Jak będzie w praktyce? Jakie obowiązki mają podmioty publiczne?
6. Czym jest :
- Adres do doręczeń elektronicznych – ADE.
- Skrzynka doręczeń – SD.
- Operator wyznaczony – OW.
- PURDE – Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – standardy, EIDAS, usługi zaufania publicznego.
- PUH – Publiczna Usługa Hybrydowa.
- Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – KURDE – standardy.
7. Krajowy system e-doręczeń – z jakich elementów się składa?
8. Jak będą wyglądały doręczenia w ramach PURDE w podmiotach publicznych?
- Znaczenie Bazy Adresów Elektronicznych (BAE) dla PURDE. Jak uzyskać wpis adresu do doręczeń w BAE? Skutki wpisu do BAE. Czy można zrezygnować z adresu do doręczeń elektronicznych?
- Zawarcie umowy na świadczenie PURDE z Pocztą Polską – jak będzie wyglądać?
- Usługi dodatkowe.
- Zestawienia statystyczne dla podmiotów publicznych.
- Znaczenie adresu e-mail do notyfikacji.
- Przez jaki czas korespondencja w ramach realizacji PURDE jest dostępna do pobrania przez adresata?
- Wielkość pojedynczej korespondencji w ramach realizacji PURDE.
- Wymagania dla plików, załączanych do przesyłek w ramach realizacji PURDE.
- Integracja systemu kancelaryjnego z systemem OW z wykorzystaniem API.
- Doręczanie korespondencji za pomocą PURDE, kiedy dochodzi do doręczenia?
- Dowody, potwierdzające poszczególne etapy świadczenia PURDE (dowody wysłania, dowody otrzymania, dowody jako nieodłączna część korespondencji, okres przechowywania dowodów).
9. Jak założyć adres do doręczeń – zróbmy to razem, czynności przy założeniu adresu do doręczeń – krok po kroku. Wspólne założenie adresu do doręczeń. Jakie dane będą konieczne?
10. Jak kwalifikować podmiot publiczny – czym jest „urząd” w kontekście założenia adresu do doręczeń? Wątpliwości interpretacyjne.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.rzeszow.pl
do 19 marca 2024 r.
UWAGA! Liczba miejsc ograniczona.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa