Trener i konsultant biznesu, metodyk nauczania z wysokimi kompetencjami cyfrowymi. Jego głównym obszarem zainteresowań jest wsparcie klientów w podnoszeniu kompetencji cyfrowych oraz edukacyjnych. Projektuje i wdraża innowacje w biznesie, projektuje gry i gamifukuje szkolenia, realizuje kursy komputerowe, w tym graficzne i programistyczne oraz prowadzi badania społeczne. Prowadzi liczne szkolenia i doradztwo w ramach programów Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dla branży rozwojowej w zakresie realizacji, projektowania i tworzenia zdalnych usług rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie jako animator oraz doradca kluczowy w sieci Regionalnych Ośrodków EFS, zajmując się przygotowaniem i wdrażaniem projektów innowacyjnych. Przez 8 lat pełnił funkcję Prezesa Stowarzyszenia Edukacji Pozaformalnej „Meritum”, wdrażając innowacyjne rozwiązania w zakresie edukacji cyfrowej. Jest autorem kilkudziesięciu gier edukacyjnych i w każdym miesiącu projektuje następne. Laureat LISTY 100 ‘2021 – listy 100 osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podniesienia umiejętności cyfrowych w Polsce w 2021 roku. Członek Szerokiego Porozumienia na Rzecz Rozwoju Umiejętności Cyfrowych.
Pozostałe