• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Tworzenie treści w epoce AI: nowoczesny copywriting i webwriting dla instytucji

online
Miejsce
Internet
Termin
05 lutego 2025
Czas trwania
09:30 - 14:30
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 22 stycznia 2025 r. cena wynosi 409 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, przedmiotem którego będzie wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji (AI), w celu usprawnienia pracy administracji publicznej. W rezultacie uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy urzędniczej oraz umiejętność skutecznego stosowania tych narzędzi i metod w praktyce, co pozwala im na efektywne usprawnienie procesów administracyjnych i lepsze zaspokojenie potrzeb obywateli.

Ważne informacje o szkoleniu

Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie, a sztuczna inteligencja rewolucjonizuje sposób, w jaki tworzymy i wykorzystujemy informacje. „Tworzenie treści w erze AI”. Proponujemy Państwu praktyczne szkolenie, które dostarczy fachowej wiedzy, jak tworzyć content (również przy wykorzystaniu rozwiązań AI), który wyróżni się w gąszczu informacji i będzie dostosowany do współczesnych wymagań technologicznych oraz oczekiwań odbiorców. To szkolenie dla specjalistów od komunikacji, promocji i marketingu, którzy chcą skutecznie budować wizerunek swoich instytucji w cyfrowym świecie.
Podczas szkolenia:
• Wskażemy zasady wykorzystania narzędzi AI do tworzenia i optymalizacji treści w biuletynach, ogłoszeniach, stronach www, social mediach.
• Podpowiemy jakie działania podjąć by zwiększyć efektywność nowoczesnej komunikacji.
• Zaprezentujemy jak podnieść widoczności instytucji w sieci oraz jak zwiększyć jasności i transparentności komunikacji.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poznasz praktyczne zastosowanie narzędzi AI w copywritingu i webwritingu.
• Nauczysz się tworzyć treści, przyciągające uwagę odbiorców.
• Poznasz zasady tworzenia czytelnych treści.
• Dowiesz się, jak skłaniać odbiorców do podjęcia pożądanej akcji.
• Nauczysz się optymalizować treści pod kątem wyszukiwarki Google, aby byłe lepiej widoczne w sieci.
• Dowiesz się, jak współcześnie odbiorcy konsumują treści i czego oczekują od komunikatów.
• Otrzymasz obszerne materiały szkoleniowe – prezentację, zawierającą najważniejsze wskazówki dot. copywritingu, webwritingu, narzędzi AI, ułatwiających tworzenie treści.

zwiń
rozwiń
Program

1. Wprowadzenie do copywritingu i webwritingu:
• Jak dzisiaj ludzie „konsumują” treści?
• Dlaczego konkurujemy dosłownie ze wszystkim, czyli jak przykuć uwagę odbiorcy?
• Czego szuka czytelnik?
• Kim jest nasz odbiorca?
• Czym jest copywriting, a czym webwriting – różnice i podobieństwa.
2. Jak pisać?
• Jak pisać, żeby odbiorcy chcieli czytać nasze teksty.
• Struktura skutecznego tekstu.
• Emocje, storytelling, hierarchia ważności.
• Techniki – AIDA, TAYA, CTA, odwrócona piramida.
• Narzędzia do analizy i planowania treści.
• Jak tworzyć przykuwające uwagę tytuły i nagłówki.
• Optymalizacja tekstu pod kątem widoczności w sieci.
3. Rola AI w nowoczesnej komunikacji:
• Przegląd dostępnych narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
• Jak AI wspiera proces tworzenia treści?
• Przykłady zastosowania AI w copywritingu i webwritingu.
4. Jak tworzyć przykuwające uwagę tytuły i nagłówki?
• Analiza wybranych tekstów.
• Skuteczne formuły copywriterskie.
5. Warsztat praktyczny:
• Tworzenie komunikatów na potrzeby social mediów, ogłoszeń, stron www, biuletynów.
• Monitorowanie i analiza efektywności treści.
6. Praktyczne wskazówki i podsumowanie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie adresowane jest do osób:
• tworzących i pracujących z treściami w wydaniu tradycyjnym (biuletyny, ogłoszenia) i online (social media, strony www).
• które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w zakresie copywritingu i webwritingu.
• które chcą poznać narzędzia sztucznej inteligencji (ai), ułatwiających pracę z tekstem.
Adresatami szkolenia są pracownicy wydziałów promocji, komunikacji społecznej, marketingu i rozwoju, biur prasowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 22 stycznia 2025 r. cena wynosi 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 30 stycznia 2025 r.