Szanowni Państwo
Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy odpowiedzialni
za współpracę samorządu z organizacjami pozarządowymi

serdecznie zapraszam Państwa do udziału w kolejnym spotkaniu Podkarpackiego Forum Współpracy Samorządów z Organizacjami Pozarządowymi, które odbędzie się 10 sierpnia 2017 r. (czwartek), w godz. 10.00 – 13.00 w Sali Konferencyjnej FRDL Podkarpackiego Ośrodka Samorządu Terytorialnego, ul. Kolejowa 1, III piętro (wejście od ul. Żeromskiego).


Temat spotkania: małe granty i inicjatywa lokalna – możliwości i zasady wsparcia inicjatyw organizacji pozarządowych i mieszkańców.

Celem spotkania jest przekazanie wskazówek dotyczących możliwości i zasad przekazywania środków w ramach tzw. małych grantów i wspólnej realizacji zadań publicznych zgłoszonych jako inicjatywa lokalna.

Program spotkania:
1. Omówienie procedury przekazywania środków w trybie art. 19 a - małe granty
2. Specyfika umowy dla małych grantów
3. Oferta i sprawozdanie w tym trybie
4. Inicjatywa lokalna - niezbędna uchwała - elementy
5. Przegląd procedur stosowanych w inicjatywie lokalnej

Udział w spotkaniu Forum dla jego członków jest bezpłatny. Członkostwo w Forum nabywa się poprzez złożenie deklaracji przystąpienia do Forum. Możliwe jest jednorazowe, odpłatne uczestnictwo w poszczególnych spotkaniach. Koszt jednorazowego udziału jest równy składce członkowskiej i wynosi 240 zł netto (+ 23% Vat).

Proszę o potwierdzenie uczestnictwa w spotkaniu do 8 sierpnia 2017 r. przez formularz elektroniczny http://www.frdl.rzeszow.pl/ogloszenia/podkarpackie-forum-wsp%C3%B3%C5%82pracy-samorz%C4%85d%C3%B3w-z-organizacjami-pozarz%C4%85dowymi.html?hy=81, mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: 17 783 55 53.

Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Nieroda
Koordynator Forum